Audit Consultant
Crowe Romania
Crowe România este membră a Crowe, rețea globală de consultanță, audit și contabilitate, dezvoltată ca suport pentru companiile care își asumă angajamente transfrontaliere. Cotată în top 10 rețele de specialitate la nivel mondial, cu peste 33,000 de profesioniști grupați în 750 sedii, Crowe oferă expertiză detaliată și transparentă în peste 130 de țări din întreaga lume.
Parte a rețelei profesionale internaționale, compania are acces nelimitat la informații, asigurându-se astfel sprijinul și expertiza profesioniștilor din toată lumea în efortul de a găsi cele mai bune soluții pentru clienții săi. În calitate de membru independent al Crowe, compania activează în baza unui set comun de valori fundamentale, luându-și angajamentul de a oferi servicii impecabile, la standarde internaționale de calitate, pentru toți clienții, indiferent de locația lor.
Fiecare companie este consacrată ca lider în comunitatea sa de business prin intermediul personalului local. Astfel, Crowe oferă clienților o acoperire globală combinată cu expertiza locală, construind o reputație internațională în domeniul serviciilor de audit, taxe și servicii de consultanță.
Website Angajator: www.crowe.com/ro
Denumire post: Audit Consultant
Categorie Job: Audit și Asigurare
Locație Job : Bucuresti, Cluj Napoca, Timisoara
Email cv-uri : roxana.cioata@crowe.ro
Responsabilități:
Vei executa misiuni de audit financiar pentru clienții companiei (financiar, operațional, compliance etc.);
Vei consilia clienții cu privire la procesul de audit și vei ajuta la desfășurarea & îmbunătățirea procesului;
Vei avea un rol important în dezvoltarea, coordonarea și verificarea colegilor mai puțin experimentați din echipă;
Vei menține legatura cu clienții alocați și vei identifica cele mai potrivite soluții de optimizare pentru afacerile lor;
Competențe profesionale și tehnice necesare:
Studii superioare finalizate – de preferat în domeniul economic;
Certificatele ACCA și / sau CIA sunt un plus;
Experiență minim 1 an în domeniul auditului financiar, auditului intern, sistemelor de control intern, managementului riscului sau consultanței generale;
Abilitatea de a comunica corect și eficient în limbă engleză, atât verbal cat și scris;
Capacitatatea de a prioritiza atunci când activitatea este sub presiune;
Abilități analitice;
Disponibilitate pentru călătorii de afaceri;
Flexibilitate în lucrul independent sau într-o echipă, în funcție de proiectele alocate;
Cunoștințe operare calculator (Microsoft Office, Internet etc.);
Atenție la detalii, orientatre către nevoile clientului și găsire de soluții;
Bun comunicator;
Ce vă oferim (de ex. pachet salariat, eventuale bonusuri) :
Te ajutăm să înveți: investim în dezvoltarea ta profesională și asigurăm plata taxelor aferente asociațiilor profesionale și/sau cursuri de limbi străine (spaniolă/engleză/franceză);
Îți oferim un buget lunar de beneficii, pe care îl poți utiliza cum alegi tu (tichete de masă, transport, pensii private, vacanțe etc.);
Avem grijă de starea ta de bine: îți oferim servicii medicale la o clinică particulară, dimineața cafeaua și ceaiul sunt din partea casei;
Avem grijă de timpul tău, îți poți alege programul.
Valabilitate Anunt: 25.11.2022