Auditor intern 

Viena Insurance Group

Scurta descriere a jobu-lui: Auditor intern

Cod Unic înregistrare: 14360018

Persoana de contact: Alice Dogaru

Email primire cv-uri : Alice.Dogaru@omniasig.ro

Website Angajator: https://omniasig.ro

Denumire post: Auditor Intern

Categorie Job: Audit și Asigurare

Locație Job : Bucuresti

Responsabilități:

– participa la elaborarea planurilor de audit intern anuale și multianuale.
– ofera sprijin in pregatirea rapoartelor și prezentarilor funcției de audit;
– efectueaza misiunile de audit intern aprobate prin planul de audit intern și repartizate de șeful direct, conform procedurilor și metodologiei specifice auditului intern;
– intocmește toate documentele aferente sarcinilor și atribuțiilor care ii revin in cadrul activitatii de audit;
– identifica deficiențele, evalueaza importanța lor, determina cauzele și formuleaza recomandari practice pentru imbunatațire;
– dezvolta și implementeaza proceduri de testare bazate pe tehnici avansate de analiza a datelor;
– elaboreaza rapoarte de audit in urma misiunilor de audit efectuate, respectand metodologia de audit intern;
– raporteaza periodic șefului direct constatarile preliminare din misiunile de audit repartizate;
– evalueaza constant stadiul de implementare a recomandarilor formulate și informeaza periodic șeful direct asupra stadiului implementarii acestor recomandari;
– contribuie la actualizarea metodelor de audit și initiaza imbunatatiri ale fluxurilor de lucru si proceselor;
– colaboreaza cu departamentul de audit al grupului, executa raportarile solicitate și participa la proiecte comune.

Competențe profesionale și tehnice necesare:

– studii superioare, de preferat economice sau in domeniul tehnic;
– experienta relevanta in practica de audit extern sau intern, preferabil intr-o instituție financiara (companie de asigurari, banca sau fond de pensii) constituie avantaj;
– experiența in utilizarea soft-urilor de analiza a datelor (Power BI, Excel) si vizualizare a datelor constituie avantaj;
– competențe avansate de limba engleza (scris și vorbit);
– disponibilitate pentru deplasari interne/externe;
– capacitatea de analiza si sinteza;
– abilitati bune de comunicare, negociere intr-un cadru complex, capacitate de ascultare activa;
– prioritizarea muncii și respectarea deadline-urilor;
– bune abilitati de organizare si planificare;
– orientare spre rezultate;
– atitudine pozitiva: incredere in sine, proactivitate, tenacitate, perseverenta, ambitie si optimism.

Ce vă oferim (de ex. pachet salariat, eventuale bonusuri) :

Salatriu competitiv si pachet de beneficii complexe (tichete de masă, tichete cadou, zi liberă de naștere, asigurare, etc.)

Valabilitate Anunț 30 de zile